Miernik lakieru seria GL-PRO-2 z sondą wbudowaną
Kod EAN-13: 5904730635257
340,00 zł – 449,00 zł
* w zależności od wybranego rodzaju (F, FA, FAZ)
Samochodowy miernik, tester lakieru GL-PRO-2-F, GL-PRO-2FA i GL-PRO-2-FAZ:
✓ zakres pomiarowy 0-2000um
✓ rozdzielczość pomiaru 1um Fe, 5um Al
✓ sonda punktowa zakończona kulką
✓ automatyczne rozpoznawanie badanego podłoża (aluminium, stal, stal ocynkowana)
✓ pamięć: 960pom.
✓ statystyka pomiarów
✓ funkcja HOLD
✓ graficzny kolorowy ASYSTENT POMIARU®
✓ zakres pomiarowy 0-2000um
✓ rozdzielczość pomiaru 1um Fe, 5um Al
✓ sonda punktowa zakończona kulką
✓ automatyczne rozpoznawanie badanego podłoża (aluminium, stal, stal ocynkowana)
✓ pamięć: 960pom.
✓ statystyka pomiarów
✓ funkcja HOLD
✓ graficzny kolorowy ASYSTENT POMIARU®
Dodatkowe informacje o mierniku lakieru GL-PRO-2 z sondą wbudowaną
Profesjonalny miernik z sondą kulkową występujący w trzech wersjach:
- GL-PRO-2-F, pomiar tylko na blachach stalowych
- GL-PRO-2-FA, pomiar na blachach stalowych i aluminiowych (automatyczne rozpoznanie materiału)
- GL-PRO-2-FAZ, pomiar na blachach stalowych i aluminiowych (automatyczne rozpoznanie materiału z funkcją wykrywania powłoki cynkowej na blasze stalowej).
Cechą wyróżniającą mierniki GL-PRO-2-FAZ jest automatyczne rozpoznawanie czy blacha ferromagnetyczna jest pokryta warstwą cynku lub czy jest nieocynkowana. Ma to duże znaczenie podczas pomiaru na samochodzie – ujawni nam to, które elementy karoserii były wymienione na tańsze nieocynkowane. Sonda została całkowicie przez nas opracowana.
Podstawowe cechy miernika lakieru GL-PRO-2
- pomiar na blachach (automatyczne wykrywanie):
– stalowych, Fe (modele GL-PRO-2-F, GL-PRO-2-FA, GL-PRO-2-FAZ);
– aluminiowych, Al (modele GL-PRO-2-FA, GL-PRO-2-FAZ); - automatyczne wykrywanie cynku (Zn) na blasze stalowej (tylko model GL-PRO-2-FAZ);
- automatyczne wykrywanie podłoża (nie dotyczy modelu GL-PRO-2-F przeznaczonego tylko do blach stalowych);
- zakres pomiarowy 0-2000μm;
podziałka 1μm dla Fe, 5μm dla nFe; - minimalne pole pomiaru dla nFe 15x15mm, dla Fe 5x5mm;
- sonda wbudowana, sprężysta, zakończona tzw. kulką;
statystyka pomiarów (ilość, maksymalny, minimalny, średnia, poprzedni); - 3 tryby pracy: pomiar ciągły,
- zatrzymanie pomiaru (HOLD 1),
- zamrożenie pomiaru (HOLD 2);
- możliwość ręcznego ustawienia trybu pomiaru, Fe lub Al;
- pamięć pomiarów 960 pozycji;
- asystent pomiaru dla motoryzacji (graficzny + tekstowy);
- kalibracja (za pomocą płytek i wzorca grubości);
- sygnalizacja dźwiękowa;
- dioda podświetlająca miejsce pomiaru;
- zasilanie: dwie baterie alkaliczne AA (R6);